Nu drar jag till Madrid..för femtielfte gången!!

Imorgon ska jag och mitt entourage till Madrid! Mycket äventyr står på schemat även denna dag...att jag har gått dessa dagar är ingen underdrift!! Men skoj har det varit...skönt att ha folk man känner och bryr sig om i närheten...men som sagt imorgon åker vi till Madrid för att avnjuta sista dagen där. Kan tänkas att det kommer hinnas med lite shopping också :)

Annars är allt bra, solen har hittat hem...det vill säga till Valladolid! Sommar och soliga dagar...vi sjunga vart vi gå..hallå hallå :) Brännan bättras på och jag njuter för fulla makaroner...


Här är jag i turist i Salamanca...woho på den (Detta var när Becca var här)


Den trevliga byggnaden med en skitgroda som man skulle hitta...Behöver det tilläggas att jag INTE hitta grodan!!

Matbordet för Påskmiddagen i vårt vardagsrum...med Becca på slutet av bordet

Middag hos oss...Daniel längst till vänster, sedan två vänner till honom, min Maria och sedan en ny vän i Chris


Det glada paret på vår nyfunna terass

Senare på kvällen...Vin på bar en söndagkväll!! Totalsumma: 3 € - Mycket bra!!

Skoj med bilder- Jag har på tok för lite bilder på bloggen :)

Ja jag säger då det!! Madrid watch out here I come and I am armed...

Kommentarer
Postat av: becca

va glad jag såg ut att vara på alla bilder,, man kan ju undra ifall ja hade någe kul.. men det hade jag MASSOR! saknar dig gums! puss

2009-04-23 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0