På schemat idag: Ingenting!

Å jag älskar't! Det finns inget bättre än att vara ledig då man verkligen förtjänar det :) Jag menar jag jobbar ju så hårt i min skola så en break är verkligen på plats. Presic som en riktig lärare har jag dock ett par saker som skall rättas under lovet och kommer därför att gräva in på det idag! Jag menar 5 dagar kan ju vara tillräckligt kanske för ledighet!! 

Igår hände något fantastiskt, något jag hade börjat ge upp hoppet på. Det kom pengar till mitt konto och jag var återigen rik som ett troll. Okej kanske inte rik men jag kan klara att betala hyra, som skall betalas denna månad för första gången sedan oktober. Jag har ju inte riktigt fått betalt för att jag har förlängt här så sedan januaris utbetalning har jag varit utan pengar. Lite halvtufft emellanåt. Men som tur är har man sina extra klasser och dylikt. Ingen nöd på mig inte :) London-resa grävde ju dock ett litet hål samt min resa till Sverige. Men nu så nu är det löst och alla är glada och nöjda!! Iaf jag

Hopp hopp...full fart nu...Jag ska till landet igen och hälsa på min kamrat. Det damp ner ett sms som jag inte tackar nej till...


Såhär såg det ut sist vi var där...Sommartider hey hey


It just a matter of time till we're all found out, take your tears put them on ice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0