Pengar på hög...Va?

Det där med att spara pengar tycker jag är överskattat. Allra helst när butikerna är fyllda med så mycket snyggt och det är sol och vår och allt i garderoben känns gammalt och fult. Jag gick inte så mycket överbord utan det var mest saker jag behövde...så lite klok var jag!

Jag har även gjort en deal med min mor så nu jävlar: Vänta tills du kommer så ska du få se...

Dagen har gått i förnyningstecken...Hela lägenheten har städats! Jag tyckte jag var duktig med mitt rum men mina sambos tyckte att idag var dagen för att städa ALLT. Vårstädning- hallelejuja!! Bra tajming kan man tycka eftersom jag dagen till ära får besök!! Så här glad har jag inte varit sen sen...Sen jag träffade Ida på Stansted flygplats! 

Här i Spanien firas påsk lite annorlunda mot Sverige. Till och börja med är allt stängt, ALLT- med undantag för barer och restauranger :), men även en massa massa parader... De som går paraden är typ utklädda till Ku Klax Klan- Vilket jag kan tycka är väldigt väldigt läskigt...Det är ju inte så att man står och tittar och inte drar tankarna till mycket värre saker än parader!! Konstigt det där...Men en upplevelse är det ju iaf!



Från mig önskas en Glad Påsk till er alla...massa godis och ägg!! Kah..ka..kaah..ka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0