Signed, sealed, delivered...

Jag har bestämt mig! Mina tankar har bestämt sig! Min kropp har bestämt sig! Nu ska bara min omgivning bestämma sig! 

Jag kan tycka att det känns lite jobbigt att lägga beslut i andras händer. Jag vill liksom skapa mitt egna öde. Men det är lite svår när man inte är världsdiktator!! Vad kan jag göra? jo jag kan vänta och se ta dagen som den kommer och göra det mesta...Hur som så känns det skönt att ta beslutet och faktiskt känna mig nöjd med det!!

Dagen har varit givande. Vaknade upp till spöregn idag, tänkte shit åh jag som går till skolan. Men det var uppehåll resten av dagen så jag kom till och från jobb i torr mundering. Nu hör jag återigen hur dropparna fallen. Någon har sagt till mig att April ska tydligen vara en regnig månad enligt tradition men jag vägrar liksom tro på det. Sol ska det vara...sol och paraplydrinkar...

Usch mitt rum ser ut som en stridszon för två arméer kläder. Jag tror typ jag måste börja putsa imorgon för att få det lagom rent till min kära moster kommer :) Min släkt på mammas sida, inklusive min mor, tenderar att ha en frenetisk städgen. Jag undrar vad som hände med den när det skulle passeras vidare till oss barn. Jag har den inte, min bror utveckla den när han flytta hemifrån, mina två kusiner Tommi och Louise vet jag saknar den, Tony- ja kanske...Mina andra tre Emmi, Timmo och Theo är för små för att kunna bedömas. Men följer de våra andra fotspår så kommer det att bli ett nej på dom också, haha. Det där med att städa är inte vår grej helt enkelt!!


Maybe it's not about going back, maybe it's about being right where you are...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0