Upprörd eller rörd?

Jag hade privat lektion idag med mina Pablos. Åh dessa änglar som bara sitter stilla och tysta och gör allt man säger åt dem! Jaha det är ju troligt!! Nej mina upp-på-väggarna-skrika-tills-röste-spricker Pablos är mer vad de är. Hursomhelst jag hade lektion med dessa idag och när jag kommer säger ena Pablo:
- Sofi you are now very...eh..li...thin...
Å jag tänkte haha kul skämt liksom..Så jag frågar honom om han mena smal med spanska ordet och han yes, yes. Jaha okej tack antar jag. Nu är ju inte jag direkt lik en Runwaymodel i vanliga fall men de senaste dagarna har jag känt mig som Mount Everest har förökat sig me K-2, mutationen kickat in och ut kom jag. Med andra ord inte i form...Så sarkasm var jag inte på humör för...iofs tvivlar jag på att denna kille ens vet vad sarkasm är..Anywho han fortsätter
- Yes, yes it's true..in the begining you were...(Tänk spanskt uttal) Och så bomben! Killen visar med armar och ben, gestikulerar för att bli så stor som möjligt och lägger på ljudeffekter, baboom, babomm för varje låtsas steg. Han tyckte att jag var så tjock i början av året men att jag nu blivit smal!! 
Som sagt jag vet inte om jag ska bli upprörd eller rörd...Snällt att han kommenterar min viktnedgång men mindre kul att han faktiskt likna mig vid ett fläskberg som försökte ta sig fram...Det är väl sant som de säger: Barn säger bara sanningen...även om sanningen smärtar ibland! Nu är det ju inte så heller att jag är helt blind för min vikt jag vet att jag väger mer än vad jag borde...ändock är det inte kul att få det berättat eller kommenterat. Om det skulle pratas om ska det vara på min initiativ...å det händer sällan, vill säga om jag inte har ett par innanför skallbenet.
 Nu ska jag gnagga på en morot och dricka vatten!! Inget onyttigt här inte!!


So shut up shut up shut up, don't wanna hear you....

Kommentarer
Postat av: Mallie

Du är fin som du är:)

2009-04-17 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0