Var är hinken?

Efter alla rapporter från dagstidningar så är jag glad att jag bara åkte till Mexico i min fantasi. Jag vill ju inte bli smittad med svininfluensan liksom. Den kanske redan fanns på festen...vem vet? Hur som haver! Festen var lyckad! Mitt bidrag blev en hemmagjord poncho på laken, under detta en maffiososkrud med pikadoler, slickat hår och musche. Jag var hetare en solen på natten i Sahara!! Men roligast av allt...uppenbarligen fick jag beundrare. Inte för att jag märkte något men var tydligen eftersnack...trevligt trevligt! Jag vet inte hur jag ska torka min scorepoäng när jag är utklädd...Är jag så hemsk normal? Heheh

Som sagt festen var superduper kul och jag dansa och drack och snackade spanska. Man är ju lite av ett proffs efter en eller två innanför hängslena!! Men det var kul iaf...tills jag skulle hem. Allt var lugnt tills jag skulle sätta mig i en bil och åka 7 km. Inte kul, inte kuuuul. Det enda jag kände när jag satt i bilen var: Snälla låt mig inte spy i bilen, häng ut snart framme. Det var de gudförgätna sidlinjerna som dansa värre en en rysk balett på crack...Shit vad det inte var bra för mig! Men jag kom hem iaf och när jag kom hem var självklart Daniel vaken...Whoppdidoddelido!! Jag försöker återfå kontrollen över öronen och hittar till köket: Mjölk ska ju vara bra har jag hört! Uppenbarligen gäller inte detta spansk mjölk för tre sekunder efter den åkt ner ville den upp igen...Så en snabb: I'm gonna puke...till Daniel och sen ett stafettlopp till toaletten- Åh där fick man se sin middag igen! Men jag tror att jag mådde mycket bättre i söndags än om jag inte hade tränat magmusklerna lite sent på lördagskvällen...

Jaja vad säger man: Arriba Arriba!!

- Quieres bailar?  
- BAILAMOS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0