Jag rinner bort...

Jag har hört att det ska vara bra för bantning och what not om man svettas mycket och jag kan säga att jag måste gå ner stadiga 10-15 kilo om dagen här...Fy fan det är hot! Problemet ligger i att det inte är något luftdrag här. Staden ligger liksom som i en grop, vindarna drar bara förbi över oss...Lite jobbigt är det...Skulle sätta mig ner på golvet förut men var så svettig att jag halka och föll pladask ner på rumpan. Domarna gav en 7.4 för graciös landning. Okej okej det är ju inte direkt så att jag på senare tid mottagit pris för att vara smidig direkt men detta är jag glad att ingen såg. En jäkla duns som måste mätt upp på Richterskalan och armar, ben överallt- Nej så kan det gå om man är lite överhettad!!

Annars är allt bra. Jag börjar komma iordning igen...Det ska bli ganska skönt att inte bo i en resväska mer...Även om bo i en resväska är samma som att äventyra men det får det vara lugnt med ett par veckor nu. Nästa stora sak är redan planerad men får dröja lite :)


I been here before a few times and I'm quite aware of dying...

Kommentarer
Postat av: becca

hahahahaha =) somliga har det ju såå jobbigt att solen e framme å det e varmt... här skiner solen med sin frånvaro =( var bor du nu? samma ställe som sist eller? hälsa isåfall =) masssa kramar till dig!!!

2009-08-17 @ 18:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0