Makes you wonder...?

Hej hej hallå dagboken!

Idag har varit en bra dag. Jag vet att dagen ännu är i en öppningsfas men ändock. Jag menar hey imorse vakna jag med vetskapen om att jag gjorde ett stort fynd igår på gårdagens äventyr. Nej det handlar inte om shopping utan det handlar om vad man kan hitta när människor glömmer sina saker...Igår lyckades jag inkassera ett stycket hopprep- Scoooooooore!! Okej okej hopprep kanske inte skulle vara lycka för alla här i världen men jag har varit på jakt efter ett hopprep i säkert en vecka nu men på grund av språkliga brister har jag inte lyckats fixa något. Double Scoooore!!

För övrigt tycker jag att det suger att man inte kan titta på SVT Play utanför landets gränser. Jag menar med alla dessa regler som gör det svårt att komma åt serier och annat man vill så kanske det inte är så konstigt att nedladdning är ett stort problem i dagens samhälle. USA har ju också att man kan se direkt på webben, serier etc, men bara om man är i USA. Skamligt I tell you, skamligt! 

På lördag är det svartan och jag kommer inte att vara där men jag ska tänka på er alla när ni ligger i fosterställning snyftandes efter någon själ som kan hjälpa er. När ni sedan kravlar er upp på alla fyra i Vallaskogen inser ni att mellanfesten både börjat och slutat och kön till discot liknar ett biljettsläpp till U2. Men kul kommer ni ha, ja jävlar!! Bättre förr...När jag var med i Läx eller på den tiden då jag regerade FOUL....

Tjipp och hej, älskade leverpastej


Glory days well they'll pass you by...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0