Spontan var ordet!

Säga vad man vill om Spanien och deras sätt att leva livet men de gör det verkligen på ett skönt sätt. Ta min dag igår till exempel, sola på dagen blev uppringd av Louise som fråga om jag ville mötas. Visst sa ja! Resultat vi träffades hamnade på en utebio som var helt fantastisk. Såg filmen "Sex and the City" under stjärnorna, såg till och med ett stjärnfall! Jag menar det händer ju inte direkt i Sverige.. Innan bestämde vi oss för att käka lite, vi käka, drack några öl och avrunda med en glass framför Katedralen innan det var dags för filmen. Efter skulle vi gå och säga hej till en kompis som arbeta på Berlin och kanske ta ett glas vin. Sagt och gjort: jag kom hem kl 7.13 imorse efter en kväll/natt/morgon på dansgolven...

Så kan det gå i Spanien när man träffar en vän....


T.I.S Baby.....T.I.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0