Sunny day

Här rullar livet på i vanlig ordning. Jag har städat min garderob och börjar nu komma iordning inför höstens äventyr, vad nu det kan innebära!! Jag har även rensat lite kläder och jag kan lugnt konstatera att jag inte skulle behöva inhandla något nytt på ett bra tag. Men det är ju så kul med nya kläder och lookar till olika säsonger. Kan ju inte ha samma på sig för alltid ju!! Omöjligt ;) 

Häromdagen hade jag en lite flashback dag då jag spelade en massa bra musik från bättre tider...Tider med Barbados, Scotts, kryssningar, FOUL, Läx eller Grupp 10-fuck yeah!! Ja det var tider det! Klart man ska leva i nuet men man kan väl få komma ihåg det förflutna. Det är ju trots allt det som format dig till den människa du är idag!

Bikini och handduk nedpackade för en dag poolside :) Guuud vad jag älskar att sola och bada- det känns som jag har lite semester nu. Jag menar jag har ju haft en sån hektisk sommar, iaf tre veckor av den hehe


Fly your cameras in the air and wave them cos I just don't care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0