The blogg is back in town

Se upp Kenza, Blondinbella, Foki och allt var ni heter- Den hetaste bloggen bland bloggar är tillbaka- Haha troligt, man kan ju få drömma lite.

Men bloggen är iaf tillbaka! Jag är tillbaka på plats i Spanien i Valladolid och känslorna är mixade. Visst att det känns underbart att vara tillbaka slippa att bo i en resväska och så vidare. Men jag lämnar ju också ett skönt gäng hemma som jag kommer att sakna något fantastiskt!

Kort update härifrån är att det är ca 40-45 grader om dagarna och strålande sol :) Nästan så att det r svårt att vistas utomhus eftersom det är så varmt. Igår var jag hela dagen i en slags poolområde och sola och badade. Inte fel inte fel alls! MIn bruna färg kommer sakta sakta men säkert tillbaka- me likey a lot. Dock blir man så jäkla slö av all värme så man orkar ju knappt att lyfta flasklock liksom men men nu klagar jag inte för såna detaljer kan jag ta för lite värme!!

För er som inte vet har jag sommarjobbat i Bournemouth, England, under sommaren och det var fantastiskt kul. Inte bara alla underbara medarbetare man träffa utom också alla underbara elever. Att jag tyckte om alla är väl en grov överskattning men jag trivdes som fisken i vatten och jag hoppas att jag får chans att göra det igen. Hanne- nästa år tar vi Malta med storm!! Mer uppdatering med bilder kommer innan november.

Blähepp sa den lilla söta grodan och Sofi ska ge sig ut på nattliga äventyr...Så ingen mer tid för att blogga men nu är vi up and running again and it feeeeeeels goooood!!

Life is what happen when you are busy making other plans 

Kommentarer
Postat av: Hanne

Hej min kjære Sofi!



Jeg prøvde å sende deg en mail, men har ikke fått svar, har du fått den? godt å se at du er tilbaks med bloggen igjen, kul å lese hva du holder på med :) Saknar dej ;) Malta her we come!!



Kram

2009-08-19 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0