Vad är väl ett städat rum...

Mitt rum är fullkomlig kaos för tillfället...jag hittar typ ingenting. Folk har ofta skämtat med mig om att min lägenhet/rum saknar golv eftersom jag har grejor precis överallt...Åh det är verkligen sant nu för tillfället. På grund av den värmebölja som råder i landet har jag flyttat madrasserna från min säng ner på golvet...vilket inte lämnar mycket utrymme för annat men skönt och svalt är det iaf!! 

Idag är det iaf en mulen dag som är ganska skönt med en svalare dag...Tror även min kropp kan behöva det, för mycket sol är ju inte bra har jag hört. För övrigt är jag ganska förväntasfull inför framtiden just nu och vet inte riktigt vad den kommer att innehålla och det skrämmer mig men det är väl också det som är "the beauty of life"....Vem vet, kanske är hemma fortare än du kan säga flasklock...


If you're out there all alone and you don't know where to go
Come and take a trip with me to a future world


Bournemouth 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0