What would you do...

if I sang out a tune would you stand up and walk out of me...

Om du kunde leva ditt liv om igen, hur skulle du då leva det? Skulle du ta samma väg eller inte? Det är ju trots allt de valen som fått dig till din situation och den person du är idag. Jag vet ärligt inte vad jag skulle göra...Det finns så mycket som jag önskar jag gjort på annat sätt eller faktiskt gjort. Men å andra sidan skulle jag inte haft alla mina underbara, och mindre underbara, minnen som jag delat med vänner. Vänner som jag kanske inte hade haft om jag levt livet på ett annat sätt. Aja jag kanske bara önskar att livet var längre...det finns så mycket jag vill göra men känner att jag börjar bli för gammal för! För gammal runt 25 år liksom??!! Men men gjort är gjort och kommer aldrig igen, det enda man kan vara säker på är att man inte skall göra om samma misstag två gånger...eller ja typ heheh

Jag tror värmen får mig till dessa nästan fyllesvamlingar på ljusa dagen :) Mer vatten I tell you, mer vatten!! 


When I was younger so much younger then today...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0