It is just another manic Monday

Nu har julen/kylan kommit på riktigt till Spanien! Pauuueww wreeetiiieeeght! Men men som svensk kan man inte slås ner av det faktumet! Nej man skall hålla glad ton och bara låta sig erkänna att det är friskt ute, kallt nej nej- kallt är det i Sverige inte i detta Sangria-pimplande land. Idag har jag varit svensk så det förslår med lussebulle bak åt mina klasser, måste ju visa fina hederliga svenska vintertraditioner och vad gör inte det bättre än just lussebullar. Hade vart fint med ett luciatåg igår med men hey man kan inte få allt även om man vill hehe! Packar gör jag också för fullt och städer! Som sagt jag längtar faktiskt hem nu och allt som hör det till; SVENSK mat, mammas mat, bastu, vänner, Dundee och mycket mycket mer! 
Jag drömmer om en jul hemmmmmmmmmmmmmmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0