Nobody is perfect but I'm so close it scares me

Helgen är slut och allt som hörde den till! Sovmorgon, städa, vänner, öl och tidig hemkomst! Klart att sista helgen skall firas ut med buller och bank. På tal om bank, det är så mitt huvud känns just nu...skallebank! Försöker få tummen ur att göra något men det enda som lockar är den sköna, sköna sängen! 
-
Lucia idag med 3dje advent som bonus. Yieeehaa! Mysfaktor på hög nivå då ljus både skapar stämning och värme! Kanske skulle ta och läsa en bok, frågan är bara vilken. Bäst att ta en som jag kan läsa ut innan jag åker hem, hmm kanske en klassiker eller om en legend! Packa måste jag också, snart snart flyger jag igen! Hem till Svearike land!
-
Navidad, navidad
Tu eres un cabron

Kommentarer
Postat av: Ida

woohooo!! snart kommer du till mig!!



Älskar dig. Kärlek.

2009-12-14 @ 10:25:29
URL: http://mira83.blogg.se/
Postat av: Lisa

Äntligen!

2009-12-14 @ 14:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0