One down, one to go

Har tanten fått hjärnsläpp tänker ni nu? Var det inte den rubriken för någon dag sen...Lugn kära kamrater jag är fullt medveten om att det är samma rubrik men det är liksom meningen också. Jag har nämligen idag gjort mina andra spanska tenta och då andra resultatet dröjer på sig fick man direkt reda på denna om man hade klarat sig eller inte! Sofi fick beskedet att det hade hon, jag satte provet som en smäck, hade lite problem med en fråga! Jag kunde svaret men kunde inte riktigt formulera mig men det räckte till att klara kursen. Tack och bock på den! Så nu skall jag kurra ner mig i sängen, mysa och ta det lugnt. Det är jag värd, Hey jag har ju faktiskt pluggat nu i 3,5 dag, det tar på krafterna...hahaha
It's all about the money, all but the dumdumdumberdum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0