Somewhere in between heaven and hell

Då var jag ensam igen. Ensam i mitt rum och tillbaka i min säng! Kl 03.00 var det dags att stiga upp inatt för mamma och Pirjo skulle åka hem. Det var inte utan man kände sig lite ledsen när jag sa farväl till dem. Men hey nu är det ju bara två veckor kvar till jag själv kommer hem. Det känns skönt, jag har så mycket jag behöver gå igenom och bestämma mig för nu när jag kommer till lilla landet lagom. Hur har slutet av veckan varit då? Jotack väldigt bra :) Vi har gjort mycket, sett mycket och umgåtts mycket. Precis vad jag behövde! Jag har även fått hemskickat vissa saker, inte alls så mycket som jag borde men iaf en del och alla bäckar små...
-
Daniel har uppfört sig som en ofostrad apa de senaste dagarna och det har tyvärr lett till att jag känner att deras besök inte blev den glädjerus som det kunde. Jag menar det är ju inte varken mammas eller Pirjos fel utan Daniels men jag kan inte hjälpa att känna skuld med eftersom det är mig de bor hos och så. Men jag hoppas att de hade det bra och njöt av att vara här, jag njöt av att ha dem här! 
Idag är det böckerna som gäller för imorgon är det dags för prov och jag vet inte om jag känner mig redo eller inte men jag skall göra det så får jag se hur det går. Cris, min andra rumskamrat, har lovat att hjälpa mig lite så hoppas att hennes hjälp skall göra susen!
-
I'm having a day from hell...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0