Thank God it's Friday night!

Så var det fredag igen och allt som hör det till. Jag ligger mindre utmattad i sängen och försöker göra ansträngningar till saker och ting. Orka! Anledningen var en alltför lång utekväll med kollegor igår varvat med en alldeles för tidig morgon idag. Jag har nämligen varit och hälsat på Galileo idag...å mina studenter. Mina små studenter som börjar bli stora..sjukt vad de växer och kommer i målbrott och sådär! Förutom att de kalla mig fet så var det ett bra besök! Jag saknar verkligen skolmiljön och jobba med elever, ge mig det nu igen. I wants it!
-
Om en vecka åker jag hem...
-
Read between the lines

Kommentarer
Postat av: becca

tjo ho!!!

hur e det med dig?? tänkte bara höra ifall du fått mitt mejl??? pusspuss

2009-12-13 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0