You giving me such a rush

Dåså då tror jag att jag nästan är redo för pedanta släktingar! Vi får helt enkelt leva med tanken om att jag inte är lika hållsam som andra i min familj. Jag skäms inte, det är den jag är! Love it or hate it! Imorgon bär Cirkus Sofi av till Madrid. Första gången sen jag kom tillbaka i augusti, ska bli skoj. Jag har tänkt shoppa lite jullisar och bara mysa och sedan självklart hämta tanter på flygplatsen :)
-
Hade seminarium idag med Spanskan och det kändes faktiskt helt ok. Jag vet inte varför men det kändes som jag förstod allt de snackade om och jag förstod vissa grammatikdelar. Vem vet kanske till och med kan pricka in ett G! Nähäpp säger jag och gör mig redo för sängen, fick knappt någon sömn inatt då jag hade halsbränna och fullmånen lyste. Jag har alltid lite extra svårt att sova under dessa...kanske är jag en förklädd Werewolf, auuhhh! Något skumt är det med min kropo iaf varje gång månen bestämmer sig för att festa till det. Jag kanske kan joina "the Wolf-pack" och Jacob Black...mmm haha snudd på barnarov men men mina teorier om min existerande varulv-gen kommer nog fortsätta att vara just det; spekulationer och teorier. 
-
She's a shewolf in the closet/ Una Loba en el armario
 
Una Loba? Werewolf? Varulv? Eller bara Sofi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0