En olycka händer så lätt!

Ja jag säger då det. Idag har jag skämt ut mig i vanlig ordning. Jag har skaffat Skype och tycker att det är en fantastisk innovation för mig att hålla nere mina kostnader på mobilen. Dock är min kontaktlista lite tunn för tillfället, så jag har letat efter min kära vänner på Skypen och addat en och annan. 

Min mamma hintade även om att min bror hade Skype så jag addade honom också...eller? Idag efter ihärdiga försök att få tag på min bror så ser jag att han är online så jag ringer honom. Han svarar inte men startar chattfunktionen som också finns att tillgå. Jag tror ju givetvis att det är min bror som är på andra sidan så jag har ju min vanliga ton till honom. Inte alltid så snäll. Jag är en mycket snäll och tålmodig människa men ibland tycker jag att min bror är lite väl dålig på kommunikation och tenderar att visa eller uttrycka det då vi väl hörs av. Så också i detta fall! "Tom" svarar med att han tror jag har fått tag på fel person. Shit tänker jag...kan det vara så kan jag ha fel Tom Karlsson i Motala. Hur många kan det finnas liksom? Men efter att ha kollat på hitta.se så inser jag att det faktiskt finns två och varpå den "Tom" jag pratar med inte är min bror!

Ooooopssss!! Scheize...jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Asså jag känner till de flesta i Motala mellan ålder 20-36 å vad jag vet finns det ingen mer Tom Karlsson. Så denne måste varit utanför denna radar. Å jag tror inte att det var på överkanten han tippa över! Såhär i efterhand är jag väldigt glad att han inte svarade, kul ha videosamtal med barsk ton till fel Tom!! Heheh ja den bjuder jag på! Det var ganska kul så här i efterhand även om jag rodnade lite då det faktiskt hände!! Men men!


...it doesn't matter how's wrong or right...Just beat it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0