Ensam igen...

Då var jag tillbaka hemma i Valladolid igen. Bort från alla mina vänner och alla som jag känner. Bort från mammas goda hemlagade mat. Bort från snö. Bort från grisen. Bort från 11 liter fulvin och pinsamma uppträdanden, kanske lika så bäst det sista :)

Jag har haft det underbart hemma och jag är så glad att jag åkte. Förutom alla mina härliga vänner fick jag lite gjort och lite i väskan som jag saknat här. Bland annat 1,5 kg Havregryn- var finns det här liksom?? Nej kort och gott det var gött att vara hemma! Suplice till er alla- utom 2 som faktiskt visste att jag kom!

Jag hade en mycket intressant hemresa igår på tal om allt. Jag fick nämligen sällskap av kändisar på mitt plan. Kändisarna i ära  var de två söta sångarna i Mando Diao :) De stod bakom mig i kön, brevid mig vid boarding och sen vid bandet. Mmmm ja jag säger då det! Alla vet ju att jag är kändiskåt som heter duga- men jag var coolcat och skötte mina saker och lät dem sköta sitt! Men lite titta jag ju ;) kan ju inte låta bli det liksom!!

Nu ska jag göra det jag gör absolut bäst: Ingenting :)

Åh för er som inte vet, så fick jag min förlängning här! Jag kommer att stanna till slutet av Juni- Varde ljus och sol :) Me likey very mucho!!


Well I don't know where I'm going but I sure know where i been...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0