Extreme Homemakeover

Move that whatever!!

Idag leker jag salong här hemma. Jag färgar och klipper hår, målar och klipper naglar och gör mig allmänt vacker :) Varför kan frågas? Ingen speciell anledning mest i brist på annat!! Orka ta tag i viktiga saker som skolan liksom. Nej det är det veckorna är till för...hehe

Helgen har varit helt hysteriskt kul! Fullt ös från första andetag. Fredagen spenderades på landet hos Jessica med snacks, snacks, pizza, snacks, snacks, alkohol och sa jag snacks!! Var hur nice som helst...vi kolla Mamma Mia och alla bara älskade den. Jag visste ju redan att jag skulle göra det men med de andra var det mer tveksamt!! Jessica hade värsta biosalongen hemma också så det var som att vara på en mini-bio, skitkul!! Vi önskade alla att våra liv var mer som en musikal och bestämde oss därför att en dag bryta ut i spontandans i skolan. Helt klart skall den vara synkad från vår sida men det vet ju inte eleverna. Så vi tog till kompisen YouTube hitta klipp på Boybands och härma stegen...stackars hästarna som var under oss. Vi spelade bland annat Five och jag rappade naturligtvis min del och kom ihåg barndomen med ett brett leende på läpparna. Helt klart en mycket lyckat kväll!

Lördagen blev något lugnare med normal utgång och galej! Inget utöver det vanliga...Det är så skoj att gå ut hät för så fort man kommer till en pub eller bar så tar man en snabb koll omkring och inser att man är enda blondinen :) Dock vet jag att jag bara är en fejkad sådan...men det är ganska skoj att det verkligen inte finns så mycket blondies här...inte ens onaturliga som jag, hehe!

Så idag har jag inte gjort många knop...Chillat och funderat över livet och allt det har med sig. Skoj hur saker kan komma att bli ibland, inte alltid som man trott men man får en bra historia ur det iaf!!


Shot through the heart and your to blame...darling you give love a bad name 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0