Håhåjaja Håhåjaja jag hör hur det blåser i träa ida...

Idag är det snö. Jag är sjuk men inte bitter. Jag är nämligen hemma i underbara snörika Sverige :) Suplice!! Jag har överrraskat alla som jag känner, i stort sett med att åka hem till Sverige för en kortare period. Ganska skönt att vara hemma igen. Säga vad man vill liksom men på något sätt gillar jag Sverige, jag känner mig trygg här. Men inte allra minst jag har mina underbara vänner och familj här!

Dock har jag inte legat på latsida här inte!! JAg har varit effektiv och utnyttjat min tid väl! Jag har bland annat hunnit vara med å co-arrangera en fest, tagit traditionella bakismaten på McD, frossat på Rimini och varit hos läkaren. Ujuj great!

Fredagen spenderades med underbara vänner och RockBand...Jag rekomenderar inte att sjunga Livin on a prayer med Bon Jovi. Jag tror inte mina bandmedlemmar uppskatta de höga tonerna alla gånger heller...men men. Skoj var det!! Lördagen var det mina underbara FOUL som stod på schemat. Min partner-in-crime Alex Belsebub och jag träffades lite tidigare och planerade vår attack. Folk blev chockade över att se mig. Dagen framskred med högt tempo. Vid en tidpunkt blev det så illa att vi var tvungna att ta fram papper och penna, bena upp ALLT som skulle göras och sedan bara börja bocka. Det är ett under att vi hann. Jag var lite orolig ett tag och flashbacks från Nolle-P 2007 gjorde sig påminda. Dock tror jag att festen blev lyckad och den lilla fest som vi bett årets Läx styra upp efter vår G-fest var rolig. Dimman låg tätt över kravallen!!

Jag måste dock påpeka att jag är grymt otränad för tillfället eftersom jag på söndagen vaknade med träningsvärk. Kan tänkas vara efter tunga lyft och liknande men icke. Det var helt enkelt från att jag skrattat så himla mycket under fredagen och lördagen. Sann lycka upplevs tillsammans.

Efter detta blev det hemfärd till Motala där jag har hunnit med både läkare och lilla skrutten Jonna. Mycket trevligt att ta en lunch-som-också-utvecklades-till-en-kanske-inte-så-men-ack-så-god-fika hos Frida. Jonna har växt så mycket! Undra hur hon kommer se ut i sommar?? Malibu titta också förbi vilket jag tyckte jag mycket trevligt :)

Så nu sitter jag här i källaren, i min mammas hus och skriver ett inlägg. Livet kunde vara sämre!!

Asså Sofi har blondiner mer skoj nudå? Fast ja iofs skulle man ha mer kul än vad du hade innan då skulle man fan vara död!!
-
Sant sååå sant!!

Kommentarer
Postat av: malibu

det var mycket trevligt att träffa dig me:) som alltid! pöss

2009-02-18 @ 12:37:01
Postat av: becca

hejsan!!

hur länge blir du i lilla landet lagom?? puss

2009-02-19 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0