Helg!

Nu är helgen här och alla barnen är glada och nöjda. Iaf Sofi som inte har lektion imorgon!! Jag rockar :) Skit ska bli så skönt med lite ledighet...Känns som det kommer hända något bra denna helg :) Man kan ju alltid hoppas iaf...det har ju ingen dött av!!

Jag har blivit utmannad av min kära vänner Ida och Anna, som andra känner till som Kinell...Tanken är att man ska gå in i sin bildmapp, klicka på 6:e albumet och sen sjätte bilden...Eftersom jag fick två vet jag inte om det innebär två bilder av samma objekt eller om det räcker med en bild hehe...


Detta är alltså en bild från Rock am Ring 2008. Stämningen på topp. Fr vänster en kille vars namn jag glömt, Hardy a.k.a Gasex a.k.a Lorden a.k.a Norpan a.k.a Grefen (ja listan kan göras lång) och sist Andreas!
Varför han har glasögon vet jag inte eftersom vädret i bakgrunden knappast tyder på solsken ;) Heheh Men kul som faan var det iaf!! Goooooood Times

Eftersom varenda kotte vars blogg jag kollar på har fått utmaning nominerar inte jag någon!! Känns som det är lite B att nominera tillbaka liksom :) 

Nähä om man skulle dricka lite skumpa eller en öl kanske? Det är ju trots allt helg :)


And I can hear them talking in the hall way, I'm always late for lunch learning dirty lessons from you... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0