Himmel eller Helvete?

Jag vet inte om jag straffas för något i min nya boendesituation eller om jag prisas för den individ jag är? Jag skulle allvarligt vilja påstå att jag aldrig varit den person som lagt mest tid på städning. Jag tenderar att lägga allt överst, jag har kunnat låta disk stå och inte dammat var eviga dag. Okej jag erkänner det liksom. Så nu när jag kommit hem från min "semester" i Svea så har jag en ny sambo. Daniel är som bekant innan besatt av städning och tycker, hör och häpnad, att det är skoj. Han föredrar att få göra det själv. Min nya sambo Nadia från Italien är precis likadan!! Hon tycker att det är kul att städa och pyssla- allt var skinande på ett främmande sätt när jag ramlade in här hemma natten till måndag. 

Så nu är frågan är jag himlen eftersom mina två sambos sköter det som jag tycker är så tråkigt och ofta bara ett nödvändigt ont?
Eller straffas jag för mina tidigare syndar och ska genom att leva med dessa rengöringsmänniskor komma att uppskatta och tycka om städandet i framtiden?

Only time will tell...


We gotta hold on to what we got, it dosen't make a difference if we make it or not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0