Jag hatar myndigheter!

Jag hatar verkligen myndigheter, bara sådär allmänt. Det lovas så fint hit och dit att alla är välkomna när som, och att de finns där om det skulle vara några problem. 

Jag har problem!! Är de där? Nej de är på möte, går tidigt hem, är på lunch och fan och hans moster!! Jag menar hur faaaan ska jag kunna få några svar ifall de varken svarar på mail, som för övrigt skickats runt 5 ggr, eller på telefon. Det är inte bara för mig att ringa hejvilt härifrån!! 

Saker och ting blir ju inte lättare av att ha frågor och inte få mågra svar. Jag kanske är gammalmodig men jag menar ett svar på en fråga skulle underlätta mycket mycket mycket MYCKET....Men det verkar inte vara aktuellt!!


Du tycker jag låter bitter?!! Det kan du ge dig fan på att jag är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0