Jetlag...isch

Nåt måste det ju vara och eftersom jag flygade i söndags så tror jag på Jetlag. Jag är så fruktansvärt trött och har ont i huvudet. Skulle jag få välja skulle jag stanna i sängen hela dagen lååång. Men det få jag inte!! Jag har även lite oroväckande upptäckt en stor knöl bak i huvudet som inte är en finne. Den smärtar och gör ont varje gång jag vrider på huvudet. Typiskt obra ju!! Får hoppas att det går över innan jag gifter mig, och med tanke på hur livet ser ut för tillfället lär ju det dröja PRETTY länge....

Tillbaka i skolan idag. Det var nice fick ett varmt välkomnande av studenter och kollegor. De kanske har saknat mig..lite iaf :) Men det var skoj att vara tillbaka komma i rullning igen så att säga! Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

Vädret här är ju en historia i sig också :) Vi har vår!! Idag gick jag utan jacka hem och solen värmde mig. Tror att jag ska börja jobba på min bränna snart. Allt blir så mycket finare bara man är lite brun!



Love, love will tear us apart again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0