När jag var med i FOUL...

Ni vet när allt bara är sådär underbart och allting går som det ska? Så har jag inte haft det idag men närainpå. Jag har inte så mycket att klaga på förutom min mystiska "sjukdom". Jag menar jag fick gå och lägga mig kl halv tio igår....halv tio liksom, har jag inte gjort sen jag var barn. Men jag mår bättre idag, det skall faktiskt tillskrivas!!

Åh jag älskar det väder vi har här just nu...Ni vet den tiden på våren då det inte är tillräckligt varmt för att ta av sig jackan men man kan inte ha den knäppt heller. I staden börjar de första uteserveringarna att poppa fram och alla sitter i sin vinterjacka avnjuter öl/kaffe/drink med solbrillor. Sånt är vädret här just nu och jag bara älskar det!! Vinterdepression hej och hå bort med den nu är det vår som gäller!! Snart är det beachen som gäller, Vit, svensk och fet...skammen sitter i valken?? Nej det får bli en bantningskur a la något innan det drar igång!!

Läste idag att Metallica dragit igång sin turné: Whoooooooppa på den...? Snart snart...nästan exakt en månad då ska jag stå och tjoa och tjimma på konsert. Fett grymt!!

Nehe om man skulle försöka att bli lite vacker: Utgång med kollegorna står på schemat ikväll...kanske blir ett besök i en annan blogg framåt natten ;) Den som lever får se....


He's the one they call Dr Feelgood he's the one that makes you feel alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0