Säng, säng, säng

Sova, sova, sova, sova- Säng 

Jag är trött igen! Jag vet jag tjatar om det till den mildaste grad till och med så mycket att Daniel kommenterade det häromdagen med: Men det är du ju alltid!! Vet inte varför dock...tycker att jag borde vara alive and kicking. Å det är jag på nätterna...Morgnarna är dock inte min kopp av te! Snooze och en varm säng motiverar tyvärr inte  min vilja att kickstarta dagen! När ska jag växa upp och tycka att det är skönt att gå upp runt halv sju, ta en kopp kaffe och starta dagen? Njaee inte idag iaf..Kanske inom en snar framtid!!

Snart har jag lektion igen- Känns inte lockande att ta sig upp från min sköna säng och pallra mig på lektion men om ca 3 timmar är jag hemma igen. Å det bästa är att jag fixat med allt viktigt idag så jag har en helledig kväll!! Partaej :)


This is our life and its slowly ending one minute at the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0