Uttråkad!!

Man bör inte klaga då man inte har något att göra utan att njuta av det vackra vädret eller liknande...Men jag är uttråkad!! Jag borde skaffa mig en hobby
-Tänk salsa...Jag glider fram över dansgolvet i min glaciösa strassdress och följer min kavaljers alla steg. Misslyckandet kommer dock och jag snubblar ut bland publiken välter bord och stolar. Lite som en elefant som tappat balansen. Allt utfört i min vackra strassdress. Jag tänker någonstans rosa eller mörkblå...hmm
Nej salsa får nog vänta ett tag känner jag!

Däremot saknar jag Siv och min gitarr...Tänk vad jag kunde gjort underverk med de både eftersom tiden jag har här inte direkt tryter...Well well i my next life!

Utekvällen igår var trevlig...jag vågade mig på spanska och "pratade" med folk. Jag vara i Sverige aldrig, en gång var jag där två gånger! Så lät det väl ungefär fast på spanska...uschaligen...Men det var trevligt iaf alla blev fascinerade av Sverige och alla konstiga vanor vi har här...Snus till exempel eller att en halv liter öl är en vanlig öl på krogen!! Är man en viking så är man...:)


Finns det inte nån som kan som en riktig man...

Kommentarer
Postat av: Ida

uttråkad är inte bra.. Själv ska jobba HG.. där man kan köpa öl som innehåller nästan en halv liter =)

2009-02-27 @ 16:30:33
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0