Välkommen. Var god dröj!

Min underbara 1500-tals-inte-alls-jätte-aktuella-men-bra-ändå-och-har-faktiskt-GemGemPanic telefon håller på att dö!! Den vill inte riktigt funka som en telefon skall funka. Inte alls bra! Asså jag vill ju väldigt gärna ha en ny telefon men jag känner inte att det är läge att lägga pengar på det nu. Jag har stundande resor framför mig och diverse andra utgifter...Att köpa en ny telefon finns liksom inte på min lista. What is a poor girl with a crappy telephone to do?? Ge mig en telefon någon..helst en Iphone, vit 16GB- KAaaahhhking

Annars då? Jo bra skulle jag vilja påstå saker rör sig i fart framåt. Idag blev jag utnämnd till Head of the Science apartmant! Jojo jag som har såna revolutionerande och banbrytande men framför allt befintliga kunskaper i naturkunskapsämnen. Ni som gick i skola med mig vet att det var de ämnena som jag verkligen inte hurra för. Och nu är jag alltså chef!! Men dessvärre är utnämningen mycket kortvarig eftersom det bara är under tiden en annan lärare är utomlands. Men jag menar Hey: Inte illa pinkat av den tokiga svenskan som varken kan spanska eller science...Heheh Goooo SOOOOOOFI- publiken jubel---Rawwwwraaaaw


A child arrived just the other day, came to the world in the usual way, but there were plans to catch, bills to pay... 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är utmanad i min blogg my love!

2009-02-10 @ 20:00:30
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0