WTF...

Asså idag är jag inte på humör för Daniels tokhypade-väldigtdåliga-dunkadunkadunka-musik!! Okej att man har rätt att spela vilken musik man vill där man bor. MEN om man spelar så högt att ens sambos, läs jag, inte hör min musik jag spelar då tycker jag att det är för mycket. Dessutom vill inte riktigt min kropp sparka igång till techno/trans...Jag tycker inte ens om det när jag är full än mindre när jag är bakis...Nej jag säger helt enkelt nej på den!!

Var jag svensk i baren igår? Oh ja...att jag var det var det enda jag var :) Nej men det var skoj faktiskt, det var ganska mycket folk ute eftersom löning kom för Spanien i fredags också...Så det var drag på't!! Inga skandaler inträffade och jag kom hem med alla kläder och prylar som jag lämnade hemmet med....

Det värsta här, ja det finns faktiskt en baksida på alla billig alkohol, är att det inte finns dansgolv. Å igår var jag inte bara laddad, utan riktigt jäkla tokladdad på att bara gå ut, dricka drinkar och dansa som om det inte fanns någon morgondag. Men det blir liksom lite svårt när ställena saknar dansgolv!! Men aja punkt 1 och 2 uppnåddes ju iaf...Man kan ju inte få allt tyvärr!!
- När man är kung i baren får man räkna med att vara just Kung i BAREN....



Highway to the Danger Zone...
I'll take you right into the Danger Zone

Kommentarer
Postat av: becca

men vi måste ju ha ett ställe med dansgolv när vi går ut!! ja e ju fullkomligt värdelös på att sitta still... ja vill ju dansa =) vi får helt enkelt gå en barrunda eller nått eller va sägs?! =)

2009-02-01 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0