Ännu en helg

Då var helgen slut och imorgon är det allvar igen i skolan...hela 4 lektioner har jag imorgon!! Usch usch så jobbigt!! Stackars stackars mig :) Heheh eller! Nej jag ska inte klaga jag tycker att det är ganska glassigt ändå!

Helgen har varit bra, vi hade fest här igår! Ni vet i Sverige har vi fest och det innebär att folk dyker upp runt kl 18-19 och det festas, snackas, spelas spel (?) och har allmänt skoj. För att sedan bege sig till puben runt 00-01- En bra kväll! Här dock är det liiiite annorlunda...Här börjar festen kl 00.30?? Say What?? Som sagt igår när vi hade festen så kom folket runt klockan halv ett...Det dracks och det snackades och var ganska som vanligt, men jag menar hey...Lite sent i mitt tycke att dra ihop en fest liksom!!

Jag saknar den svenska modellen vad gäller fest! Inget slår en redig förfest med trevliga kompisar och avrunda ut i dimman på en lämplig bar...där alla vet vad du heter :)


I'm home!! And you have all been missing me since I been gone...
Homecoming! I know you all been missing me...don't play...

Kommentarer
Postat av: Kusin

Är det du som är den spanska varianten av Blondin-Bella??!!! Är allt bra? Jobbigt att åka tillbaka efter beöket hemma? Jag växer o mår bra. Har köpt hus. Kom o hälsa på när du kommer hem.



Kram Ingela

2009-01-26 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0