Backen vann!

Ja jävlar det gjorde den...Måste även påpeka att det är extremt pinsamt nu när det är lite kallt också när man flåsar sig upp i backen i ett moln som skulle kunna täcka halva staden. Det där med kondensation är inte riktigt på min sida...Men upp kom jag iaf...till slut!!

På tråkiga nyhetersfronten så har min kära kropp bestämt sig för att agera Roxy igen! Vilket innebär stora problem då man sätter fötterna utanför dörren! Vad kan det bero på; stress? Njaee skulle inte påstå att jag arbetar ihjäl mig direkt men kroppen arbetar och fungerar på mysteriska sätt. Kroppen bubblar av glädje, lycka, sorg och frustration! Men vad ska man göra? Bara att bita ihop och kämpa vidare!

Jag har för övrigt fått ett sjätte jobb här i Valladolid, fredagsmorgnar?? Vad är det om liksom? Min dag då jag ska vara ledig och njuta, nej då ska jag jobba- Bläää!! Fast ja ska inte klaga 1 h snackandes engelska med en 20-årig kille!! Jobbet kunde vara sämre antar jag ;) Fråga inte om utseende för det har jag ingen aning om eftersom jag inte träffat killen i fråga än men tids nog så kommer väl den informationen också! Jag blev så glad när jag fick jobbet att jag gick ut och gjorde av med hela provisionen på Rea här :) F.Y.I rean här är underbar!! Inget skit som ingen köpt på tre år utan det är hela affärer som rear ut höst/vinterkollektion! Mitt fynd: En klänning som original kosta 70 € men nu nedsatt till 29 €!! Mäkta stolt! Med tanke på att jag innan jul var ganska nära att inhandla just den exakta klänningen- Ibland ska man ha tur...


I don't trying to be rude dude...but we are trying to tear up this place...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0