Blahh...

Tänkte försöka att göra en snabb resa genom det som var mitt liv då jag kom hem för en snabbvisit och träffade vänner, släkt och bara hade det bra!!


Torsdag 18/12- Mys hos Ida
Fina FOUL-flickor fixa fin fin förträfflig (f)tacomiddag :)

Fredag 19/12- Fest hos Lisa
 
Partayyyyyyyye!!

Kareoke i en ölflaska eller ciderburk är ett säkert tecken på fest!!




Robin (Lillebror) och Andreas (Storebror)...Ja glaset i handen är EN drink!




Anna och Lotta hade fotosession med min kamera

Söndag 21/12- Pizza på Rimini

PIZZA på Rimini....Mmmmmm! Erika och Frida poserar glatt

Måndag 22/12- Fika hos Frida

Vi kom på ett nytt sätt att mata Jonna även om det är jag som äter just här!!



Världens sötaste Jonna :)

Onsdag 24/12- Julafton i hemmet
 
Jag i min blonda kaluffs...Nyfärgad och klar!! Även om topparna åkte av längre fram i veckan :)
Å ja värsta fjortis-posén på mig..som inte vet att jag själv tar kort ;)


Världens Bästa MAMMA- glad över en julklapp :)


Spel på Julafton...oh ja vi har lika kul som det ser ut!! Jag vann efter ca 7 minuter och efter det var det bara att kolla på- Kul Jul hehe

Söndag 28/12- Mat med flickorna och häng hos brosan

Mitt lilla hjärtegull


Både Brosan och Dundee i sina favvopositioner :)


Med tjejorna på en restaurang, någonstans i Sverige...Malla och Johanna har skiiitkul ;)


Nu hade hon roligare :) Erika även hon med på ett hörn...


Gud vad coola vi är...iaf jag! Frida är bara söt :)


Efter detta var det hemfärd igen...och nu sitter jag här och minns...I brist på annat :)


It's all your fault, you called me beautiful...







Kommentarer
Postat av: Kinell

Haha den som gapar efter mkt =) Snygg du är i blont hår! Gott nytt år och sånt i efterskott hihi Pusss

2009-01-06 @ 21:10:26
URL: http://fardin.blogg.se/
Postat av: Ida

Snygg blond frilla helt klart!



puss puss

2009-01-06 @ 23:17:03
URL: http://mira83.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det var kul att ha dig hemma även om vi inte sågs mer! Ovanligt att se dig blond, men snyggt. Förövrigt kan du ha lagt upp en av de fulaste bilderna man kan hitta på mig, sjukt kul! kärlek

2009-01-07 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0