Check på den

Sakta, mycket sakta så att till och med en snigel skulle somna, börjar mina pusselbitar att falla på plats!! Idag kunde jag bocka av ytterligare en sak fån listan. Mina pengar från Staten har nämligen kommit...tack gode gud...8 kr eller ca 80 cent som det är här skulle inte räcka många timmar. Nävars så illa var det väl inte men skönt att veta att de kom iaf så man slipper oroa sig för det...jag har ju trots allt räkningar som skall betalas!! Men check på den nu iaf... 

De andra bitarna får jag fortsätta att försöka att få ihop till ett fungerande pussel. Men nu har jag iaf en plan...Sickan jag har en plan!! Genialt!!

Annars rullar livet på i sin egna lilla takt här i Dollidet. Har blivit helt fast i en spansk reality-såpa som heter "Fama- a Bailar! - mycket bra :) Det handlar om dans och hur de stackars liven får slita med att klara koregrafier och liknande...Min favvo Erik blev dock nominerad idag...får hoppas på att han får vara kvar...Var även lite spansk idag och ratta in TV då det var dags för kvartsfinal mellan Rafa och Fernando Ves...någonting- två spanjorer iaf i tennis. Riktigt underhållande match, för en som egentligen inte har intresse för sporten!! Aja seden dit man kommer var det väl, hehe

 

Rising up, back on the street 
Did my time took my chances
Went the distance now I'm back on my feet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0