Det man inte minns har inte hänt!

Åh finns det på kort så är det inte jag!!

Här kommer lite kort från Nyår 2008/2009


mmmm MAT!!


De 12 druvorna är i munnen och önskan är önskad!! Jag å Jean på bild!!


The Fab girls... :) Maria, Yuri, i vars hus festen var, och Jean


Act like a tiggger!! RAAAW...


Are you talking to me? Well are you..punk?


Folk till höger och folk till vänster- Detta är ett axplock ur franssoserna


Younis vill inte ha en puss av Maria- men skam den som ger sig!!


Tut tut...nu blåser vi in det nya året!! Yuri har väldigt kul åt mig...varför vet jag faktiskt inte...


Gott Nytt 2009!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Coolt med nya färgen :)

2009-01-01 @ 22:23:42
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0