Hata hata hata

En del människor behöver bara visa sig för att jag skall bli irriterad....Pierre min sambos dumma pojkvän är en sådan! Det var för övrigt de som gjorde slut i denna lägenhet för inte så länge sen!! Nu är de tydligen tillsammans igen. Solljuset över denna saga är att Paula nu håller på att flytta ut så jag slipper att umgås med Pierre något mer...Ännu mer på plussidan är att vår nya sambo verkar hur skön som helst, men det är bara baserat på ett kort möte...men ändock!!

Men nu tillbaka till Pierre! För det första så är han fransman, och ja jag har förutfattade meningar om dem och han stämmer in på alla. Han är dryg, arrogant och en besserschmit- Ingen man vill umgås med vill säga!! Så jämt när han har varit här har jag hållt mig undan. Så kom de då idag...För att städa ur Paulas rum...tack och hej sa jag å låste in mig på rummet!! Men jag fick inte vara ifred för det utan de kom otaliga gånger och knackade på. Sista gången frågade han mig saker på spanska och jag förstod inte riktigt allt så jag översatte det till engelska bara för att kolla att jag fattat frågan korrekt. Tänkte kan vara bra att veta vad man svarar på innan man svarar på!! Varpå han häver ur sig att jag faktiskt borde kunna spanska nu eftersom jag har varit här i 5 månader...För det första så har jag inte varit här i 5 månader...och för det andra så är det svårt att lära sig ett språk som man knappt pratar eftersom mitt jobb är helt på engelska! Å jag vill tillägga att jag är en sjujäkla mycket bättre på spanska nu än när jag kom så jag utvecklas iaf. Men kommentarer som detta gör att man bara vill; hmmschshgrrrrr- Jag gillar inte honom ett endaste litet dugg!!

Sen vill jag även slänga in en kommentar om utbytesstudenter som kommer till Sverige...Jag tror inte de kan svenska efter 3 månader men blir vi förbannade nej det blir vi inte!! Ta Kevin i Idol också- inte världens bästa på svenska men vi accepterar det eftersom han försöker och endast bott i Sverige i ett år eller vad det är!! Jävla Pierre!! Lite upprörd är jag allt....Jag försöker faktiskt...men som sagt skönt att jag slipper honom framöver! Ingen jag kommer sakna i mitt liv direkt!!


Or maybe just wispear something real manish...you didn't know I knew Spanish didi you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0