Ingen förstår...

...hur dåligt jag mår!! Att fira nyår tar på en lite granna :)

Jag hade en kanonkul kväll igår...väldigt annorlunda att fira in det nya året med nya vänner. Lite spanjorer, en marockan, några fransmän, en från Peru och amerikanskor...Sen lilla jag förstås representing Sweden! Som sagt det var lite annorlunda men mycket mycket trevligt! Upplägget var att vi skulle alla ha med oss en maträtt till alla så att det blev lite buffé. Jag valde att slänga ihop en pasta- och fetaostsallad med vad jag tror var torsk till. Det var en fisk iaf :) Det roliga var att jag fick mycket komplimanger för min goda matlagning...Det värderas högt!!! Jag: En mästerkock!! Tanken var också att vi skulle dricka lite hemma och sedan dra vidare. Den planen gick ju ganska mycket i stöpet kan man säga. Vi hade till en början 6 flaskor skumpa och 5 flaskor vin på 5 pers. Nu drar fyllan igång...som tur var så dök det upp lite mer folk senare som kunde hjälpa till att dricka lite. Men jag skulle vilja påstå att jag idag är ganska trött på skumpa...Ingen Cava förrän lördag igen iaf :) 

Festen fortsatte och klockan tolv var det dags att proppa in 12 vindruvor i munnen. Man skall tydligen önska sig något och om man lyckas med att äta alla druvor under de 12 slagen i 12-slaget så ska önskan gå i uppfyllelse...Och jag lyckades så nu är det bara att vänta och se...Jag hade även lite beslutångest för klädvalet för kvällen så efter klockan 12 bytte jag outfit. Fantastiskt kul...Min nya klänning i guld fick mycket uppmärksamhet och partyt var verkligen på topp...Jag tänkte att 2009 ska bli ett guldår så vad passar inte bättre än att fira med en fin guldklänning till det :) Festen fortsatte i god anda men fylla, dans, sång och en hel del snack. Framåt småtimmarna åkte till och med ett Chess fram...då tyckte jag dock att festen dog lite så jag tänkte att det kanske var dags att tänka på refrängen. Så jag knatade hemåt, klockan var väl runt halv sex...Så med facit i hand var det väl ett klokt beslut av mig att gå hem då... :)

Så det var mitt nyår det! Dos mil y nueve...Party party

Fick för övrigt ett fantastiskt kul mess från Frida igår: 
För det nya året önskar jag dig glädje, hälsa och kärlek och bla...bla...bla...Allt skitsnack! Bara nonsens! Jag önskar dig otroliga knull, oförglömmliga orgasmer, att du arbetar hälften men får 3 gånger betalt, tusen nätter av njutning och att du vinner på lotto och blir miljonär. Om du skickar detta vidare till 10 personer kommer det inte hända ett skit som vanligt men åtminstone kan en vän få ett gott skratt. Gott Nytt År :)

- Klockrent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0