Jag älskar Rebajas!!

Idag har jag varit en sväng på stan! Jag begav mig till stadens centrum runt kl 11.00 imorse, hmm förmiddag! Alla vet ju att i Sverige innebär lördagar ganska packade affärer och fulla gator...Inte här till min förvåning!! Lurade till och med en stund på om det var en röd dag eftersom det var så lite folk ute i omlopp! Men det var det inte! Men jag klagar absolut inte...mer plats för mig och mina shoppingnerver :)

Här är det ju fortfarande ganska stor rea även om den böjar bli lite urplockad just nu men ändå...Jag vill dessutom tillägga att det är riktigt bra rea här...Minst 50% men mycket ofta även 70%. Så det var ju bara att utnyttja till max :) Folket dök förresten upp när jag tyckte att det var dags att gå hem runt kl 14.00!! Man kan fastställa att de har lite andra tider här mot Sverige...Men iaf efter att ha handlat upp ca 45 € så kom jag hem med: 3 tishar till brosan, ett par trosor, en mycket fancy cardigan och en cocktailklänning med rysch-pysch!! Mycket nöjd :) Jag menar orginalpris på klänningen var runt 40€ så jag menar; Vad jag har sparat pengar!! Även om jag kanske inte skulle köpt klänningen om det inte var för det att den var såå billig, hehe!!

Vad gäller min ansökan om svar har de fortfarande inte kommit även om jag väntar tålmodigt ...Men tack för uppmuntrande ord mina vänner :)


Money, money, money must be funny in a rich man's world....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0