Nr 100!!

Idag firar min blogg inlägg nr 100 :) Åh vilken lyckans dag, fåglar kvittrar, solen skiner, världen har slutat up i ett kort ögonblick...Allt för att min blogg har 100 inlägg...Ja vad drömde jag sen då...hehe 

PÅ tal om drömmar så hade jag faktiskt en väldigt knasig dröm inatt...Jag drömde om McDonlad's mat, inte så konstigt kanske men jag lyckades slaffsa i mig tre eller fyra minuter för att efter detta springa ett OS-lopp. Loppet var på 200 meter och det var två varv runt en stadio. Jag kan säga så mycket att jag betvivlar att det var 200 meter loppet var...snarare 2000 meter...Jag minns hur jag kollade runt och undrade hur i helskotta jag skulle ta mig runt. Innan loppet hade jag även en diskussion med en medtävlare i loppet: Naomi Campell och jag kan säga er att allt är sant! Alla elaka rykten om henne att hon är en ond person är sant, hon mobbade mig! Hon sa att jag inte skulle klara ett varv runt banan utan att falla ihop medvetslös och efter senare titt på banan kanske hon hade rätt. Men så säger man inte så jag gick och skvallrade..Japp skvallrade för domaren som jag inte minna vem det var men brevid domaren satt Nigel Baker från Top Model!? Jag undrar egentligen var det var för slags lopp; jag menar jag ladda upp med McDonalds, naomi är med och Nigel är en av domarna. Vad skulle han bedömma liksom, vårt sätt att springa? uttrycket i våra ansikten när vi krossade mållinjen eller kanske våra kläder och hur vi "worked them"? Ingen aning! Jag fick iaf startnummer 9 och det var framför Naomi och hon skratta och viska med sin kompis när jag tog plats. Startskotten skulle precis gå när....Min telefon ringer och jag vaknar!! Tusan också, jag är ganska nyfiken själv på hur jag hade hållt i loppet...Förmodligen skulle Naomi fått rätt!! Men men skum dröm iaf :)

Idag har jag inte gjort många knop mest städat och tvättat och läst min tredje Julius-bok! Den andra avslutades igår så nu är bara del 3 och 4 kvar och o'boy vad det är spännande!!

Kanske skulle fira bloggens nr 100 med lite skumpan...Jag har ju trots allt en flaska kvar sen nyår men jag vet inte...Spontanfylla är inte lika kul när man är själv! Kanske skulle ta mig en sväng till bryggan och skumpa upp...Eller bara hänga kvar i min bekväma säng :) Jag vet nog vilket alternativ det lutar åt men Hey man ska aldrig säga aldrig!! 



I guess I'm guilty to proven innocent and I'll be gone before they know what I hit them with... 

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahahahah!! Vem vinner inte ett lopp med McD-uppladdning?



MacDooonalldss.. macdooonalldss.. lalalal.. =)

2009-01-03 @ 23:04:42
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0