Premiär!!

Imorgon börjar jag skolan igen :) Åh det ska bi så himla kul och trevligt att få något att göra...träffa folk och allt det där också...Kan inte komma ihåg sist jag tyckte att det skulle bli såhär kul att börja igen efter ett lov. Men å andra sidan har jag detta lov bara slappat, slappat och hängt. Så jag är utvilad nu kan man säga...En dag till och jag börjar utveckla liggsår, hehe. 

Har börjat att ta tag i lite saker nu också...tanken är ju att ha ett riktigt liv någon gång och det kanske är på tiden att fixa saker kring det. Så jag känner mig ganska nöjd med min produktivitet även om jag efter förra veckans incident använder orden väldigt varligt i min mun!

Min första besökare är bokad också :) I april kommer Becca hit på en visit- Åh det ska bli så kul...även om det i dags läget är ett tag kvar till dess men det kommer rocka!!



I must confess I'm in love with my own sins

Kommentarer
Postat av: Linda

den korrekta termen är trycksår ;) kul att det går så bra, o snygg frilla förresten

2009-01-08 @ 07:08:44
URL: http://lindafrodin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nudu. nu har jag hittat min resa! bara att vänta på pengarna :)

2009-01-08 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0