Söndagsångest!

Vilket jag inte borde ha egentligen!? Var liksom varken ute igår och var full och gjorde bort mig och jag har inte heller jobb imorgon...Så varför har jag Söndagsångest?

Idag är inte en bra dag...Alldeles för mycket tankar och känslor som leker i kroppen, har svårt att besluta om det är positivt eller negativt!! Om skolan bara kunde starta igen så har man iaf något att göra om dagarna...Nu är det liksom bara som att driva runt i dvala. Man bara existerar utan egentliga mål eller syften-- Oooj nu blev det djupt men helt allvarligt ska det bli skönt när skolan börjar igen!!



I'm tired of being what you want me to be


Lite hjärngympa: Var är Dundee?    Mmmm fick ni en nöt att klura på!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha!! jag ser bakbenen!! söööt!!

2009-01-04 @ 23:42:07
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0