Var är John Blund?

Jag vill sova, kan inte sova utan är vaken som bara den...Kanske för min sambo kollar på film som ljuder genom väggarna eller att jag går på energi från Coca-cola?? Inte vet jag men jag vill sova iaf...

Haha på tal om min sambo Daniel så gjorde jag en ytterst märklig och ganska, hmm ja, pinsam upptäckt idag! Jag var ute i köket och gjorde iordning min frukost/lunch/middag för idag vilket fick bli fetaostsallad!! Ni vet man skär lite grönsaker och så vilket resulterar i att saker skall slängas i sopptunnan. Varpå jag lyfter locket på sopptunnan och hittar ett jumbopaket med kondomer!! Shhhheizzzze!! Asså jag förmodar att paketet var tomt och allt men jag menar hey!! Jag skulle då aldrig slänga ett sådant paket för allmän beskådan. Men det kanske bara är jag och jag kanske är pryd...men vissa saker vill man inte låtsas om eller få mentala bilder om...Varpå kondomerna tydligt för mig är att gå över gränsen...Herregud!! jag har ju redan hört de ena paret ha sex...Inget jag vill repetera!!

Vem har förresten sagt att livet blir lättare när man blir stor? Det blir det inte...Allt man ska göra hela tiden är en massa val, det ska beslutas till höger och till vänster! Jag vill se mig själv som en fri själ, att inte veta passar mig ganska bra. Men i nuläget betyder "inte veta" att flytta tillbaka till mamma och Heikki i Motala...och jag vet inte riktigt om det passar in med mina framtidsplaner. Det var nog därför jag var student i så många år...inte veta vad terminen skulle föra med sig eller hur det skulle sluta...Nu ser jag bara en enkelriktad väg mot pension! Säkert på ett jobb som är alldeles dötrist, åh åh tråkigt ...åh åh...äh inte vet jag!


I didn't, I didn't, I didn't, I didn't, I didn't, I don't....


Kommentarer
Postat av: Ida

Var glad att de skyddar sig =) Lite kondomer har väl aldrig skadat?



puss puss

2009-01-19 @ 17:58:47
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0