You make me sick!

Idag har jag inte gjort annat än spenderat dagen framför datorn och i position Horisont. Jag har nämligen varit sjuk från skolan idag :( Började redan igår med värk i magen och illamående...så efter att se maten på vägen upp också bestämde jag mig för att vara hemma idag. Inte så illa som det låter eftersom jag bara hade en lektion idag och den tyckte jag att jag kunde hoppa över då! Men nu mår jag mycket bättre iaf...får hoppas att det bara är en sån där sjuka som kommer och går...Iofs är ju magsjuka ett mycket smidigt sätt att förlora ett gram eller två men jag föredrar faktiskt att vara frisk!!

Inatt drömde jag skumt igen...det värsta jag vet är att drömma om att vara trött eller full! Det går liksom inte att göra något åt det! Å inatt drömde jag om en dunderfylla...alla mina vänner, massa bra musik, dansandes och känslan var bara sådär helt underbart på topp. Även fast jag inte gillar att drömma om att vara full så var denna fylla helt helt underbar. Vet inte var vi var men det var en slags blandning av en Undergroundklubb och Strippklubb- skumt som faaan men hur kul var det inte! Hemlängtan någon? Japp det kan mycket väl vara så...


I get stupid, I shot a arrow like Cupid... 

Kommentarer
Postat av: becca

du va ju bakis idag ju sofi ;)

2009-01-15 @ 18:11:45
Postat av: Anna Kinell

Tycker du är jätteduktigt. Bor i ett annat land och verkar jobba en massa!!! Saknar dig jättemkt och tänker ofta på dig! Måste komma o hälsa på efter thailand! Puss på dig!

2009-01-16 @ 12:08:06
URL: http://fardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0