Doscientos

Nr 200 serveras till er här nu!! Whoppa...

Jag är lycklig för tillfället, jag vet att jag ska hem, jag njuter av vädret här, jag är nöjd. Om bara halva min kroppsvikt kunde rinna bort skulle livet vara perfekt! Men man kan ju inte få allt. Ibland kan man inte ens få lite, hehe

Imorgon drar jag och flickorna till Santiago de Compostela. Partayyy! Jag längtar det ska bli fruktansvärt kul och spännande. Har jag tur kommer jag att få bada i havet innan helgen är slut!! Det ni..ingen muterad flod som man kommer upp med fem huvuden från, nej havet!! Om jag bara visste vad jag skulle packa...ständigt samma fråga; Vad ska man ha på sig? Det sägs att det ska vara lite kallare så Jessica föreslog jacka...med lite kallare menas 27 grader istället för 33. Nej jackan kommer inte ligga i min packning...kanske en tunnare cardigan! 

Om man skulle ta tag i saker och ting. Hade visst en rapport att skriva också tills imorgon. Dagarna bara flyger förbi...med glass i min mun och i sandaler av plast!!

I seen a million faces and I rocked them all...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0