Hemfärd

Idag har jag bokat mina biljetter till Svearike :) jag kommer att komma hem den 17 juni...typ två veckor! Helt sjukt vad tiden går fort!! Så om ni vill stå på flygplatsen och ta emot mig så kommer jag till Arlanda. Ballonger och leverpastejmacka önkas som välkomstpresent!!

Kommer definitivt att sakna kidsen mer organisationen här...Njaee säger jag på den. Det finns så mycket jag skulle vilja ändra på men men...
Jag kommer sakna det spanska sättet att leva också...sena nätter med rödvin, mmm! Igår vinkade vi av en kompis som skulle tillbaka till staterna. Det var lite sorgligt och man känner att man själv kommer närmare. Men festen var fantastisk kul, indisk mat med...kan någon gissa...rödvin!! Trevligt sällskap och god mat, kan man begära så mycket mer


This is not goodbye it's only so long....

Kommentarer
Postat av: mallie

det blev inga 3 flaskor rödvin va?;)

2009-06-03 @ 13:50:26
Postat av: Lisa

Äntligen!

2009-06-03 @ 14:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0