Mitt nya jobb

Jag har hittat mitt kall i livet. Det är inte att vara lärare och undervisa elever...nej det är att vara Kastanjettspelare på gator och torg. Nu vet inte jag hur detta instrument stavas men det är iaf det där speciella instrumentet Flamenco dansare har här...Vilken framtid va? 

Varför har jag hittat detta kall, kan man nu undra. Jo i torsdags var vi ute med lärarna och firade att vi slutade och det vi fick som present var dessa underbara instrument. Jag var mycket, MYCKET nöjd. MItt största problem för tillfället är hur sjutton jag ska packa för att komma hem. Vill ju inte komma hem med 20 kg övervikt som det faktiskt känns som om jag har för tillfället...Skit vad ska kasseras vad ska sparas? 


Another turning point a fork stuck in the road

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0