O.M.G

Oh my freaking gooooood!! Vilken helg, vilken upplevelse...Jag blev nästan kristen men bara nästan! Santiago var underbart och beautiful och roligt. Hade snudd till kramp ett par gånger på grund av skrattattacker så roligt hade jag. Oj oj oj, jag rekommenderar verkligen staden varmt. Vem vet jag kanske kommer att se den igen då jag knallar förbi på min pilgrimsfärd. Inte för att jag har blivit kristen eller så men det skulle vara en sanslös kul upplevelse.
Vi besökte även "Världens ände" som är pilgrimsfärdens egentliga mål även om många tror att det är Santiago. Jag och Maria badade i havet och samlade snäckskal. Alla flickor gick på Spa vilket var underbart, underbart, underbart. Bastu, pooler och massage...det blir inte mycket bättre än så :) 

Nu är jag hemma och har börjat att beta av min enorma lista med to-do saker att göra innan jag åker hem från Spanien. Ingen rast och ingen vila- för vila det har jag iaf inte gjort i helgen...


Carry on my wayward  son there'll be peace when you are done...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0