Snart hemma!

Då börjar jag bli klar för att spendera sista natten i min säng! Jag har packat städat, fixat och donat...Det är inte lite skit som det ska organiseras med. Jisses säger jag bara :) Men jag tror att jag börjar se ljusning på skiten! Så om mindre än 48 timmar är jag hemma...eller ja det är ju nästan precis 48 tills jag rullar in i Motala...Herregud, ett år kan gå så fort, eller ja 9 månader. Som att vara gravid, ujuj. 

No more time to blogg...måste fixa det sista. Whooooppa...


That's what I said: Whooopppa
 

Kommentarer
Postat av: L

Woho! Kom hit på fredag, du får sovplats :D

2009-06-16 @ 10:33:40
Postat av: L

Förresten, jag har hittat den! vår gamla fylleblogg!

2009-06-16 @ 11:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0